reklama

Moje kecy

Poznám zúrivú feministku, slobodnú a bezdetnú ženu, ktorá sa mi v slabej chvíli priznala, že napriek proklamácii o prežitku manželského zväzku a prehlásenia, že nechce mať deti (v nedávnej minulosti), po ničom inom netúži. Svoje súdružky nazvala tárajkami. Povedala, že každá žena túži po rodine a deťoch, milujúcom partnerovi (je to jej vyjadrenie).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (227)
Obrázok blogu

Nechápal som jej "slabosť", veď bola v úplnom protiklade voči tomu, čo verejne prezentovala. Keďže niektoré informácie pochopím okamžite (väčšinou nie), vôbec mi to neprišlo iné ako milé a úsmevné, dojímavé a ľudské. Prijal som jej vyznanie s hlbokým porozumením. A... bola mi nesmierne blízka. To nevie asi dodnes.

Keď som sa neskôr stretol s inými feministkami, a je jedno či boli "organizované" alebo nie, nadobudol som presvedčenie, že všetky po inom netúžia, ako ona dáma XY. Po harmonickej rodine.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tie, ktoré sú v manželskom "chomúte", či tie, ktoré sú dosiaľ slobodné alebo už rozvedené.

Zdanlivá nezmieriteľnosť a zdanlivý mantinelizmus, extrémy v diskusiách a na rôznych článkoch, kdekade :), ktoré som čítal, potvrdili moje "podozrenie", že tým ženám nejde o nič iné ako o akceptáciu ich ženstva, o povýšenie ženy na úroveň muža, pretože medzi nami stále žijú ľudia, ktorí im túto samozrejmosť upierajú. Nejde o vrcholové fyzické výkony, ale o uznanie ženy, že je v psychickej rovine rovnocenná. Podľa mňa v niečom, rovnako ako muž voči nej v niečom, dokonalejšia. Spolu tvoríme dokonalú dvojicu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo ma k tomu záveru viedlo, boli nezmieriteľné ataky, často groteskné, od diskutujúcich, ktorí im nezriedka predhadzovali na oči práve inú grotesknosť niektorých družiek v zbrani. Ale ako vieme, extrémy nájdeme aj u kuchárov a mäsiarov, farárov aj politikov a i. A že sa dá inteligentná žena dohnať k mantinelizmu a extrémizmu vo vyjadrovaní, to je často spôsobené práve "svorkou" nezmieriteľných voči ich emancipačným snahám, ktorí napriek tomu, že zdôrazňujú "normálnosť" a akceptovanie ich práv, v podstate ženskosť zosmiešňujú a ponižujú.

Akékoľvek vyjadrenia, ktoré často niekde čítam, extrémne, nezmieriteľné (o tom ako máme žiť, čo je správne alebo nie), považujem za hlúpe zavádzanie. O tom akí sme, podávame správu vtedy, keď sa ocitneme na okamih v situácii, na ktorú nie sme pripravení. To je jediné meradlo našich hodnôt. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Snažiť sa presadiť je správne, ale nesmieme zasahovať do práv iných ľudí.

Fotoreprodukcia: http://www.mlahanas.de/Greeks/NewArts/MotherDaughterIatras.jpg

Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu