reklama

Policajti nezlyhali

Viacerí z nás (účastníkov stretnutia Bratislavský Pride) sa zhodli v názore, že polícia nezlyhala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (91)

Článok pána Nicholsona považujem za prehnaný. Nechápem, že ak niekto zoberie na podobný riskantný podnik deti, že nepočíta s nebezpečenstvom. Je to riziko. V samom epicentre akcie sme ani netušili (vďaka policajtom), čo sa deje na periférii. Zadržanie extrémistov blízko americkej ambasády prebehlo nanajvýš profesionálne.

Obrázok blogu

Policajti rozostavení pred sochou Hviezdoslava - po celej šírke námestia. Odporučili mi, aby som šiel okolo (od nemeckého veľvyslanectva).

Pripadá mi, že sme obaja, pán Nicholson a ja, boli na dvoch úplne odlišných podujatiach. Jeho opis je natoľko expresívny, že sa nestačím čudovať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naša priateľka z blogu podstúpila toto riziko (zobrala so sebou dcérku), ale, chvalabohu, pokiaľ sme boli spolu, nikto ju neohrozil - a obe dievčatá rozdávali okolo seba iba radosť.

Policajti na začiatku podujatia nepúšťali ľudí, ktorí prichádzali od Carltonu. Ja som prišiel od hotela River Park.

Obrázok blogu

Dymovnica alebo slzný plyn predchádzala zraneniu chlapa (posledný záber).

Akcia Pride bola z pohľadu viacerých dobre chránená. Nie je možné zabrániť prieniku extrémistov na námestie, ktoré nie je hermeticky uzavreté. Samozrejme, že došlo k výtržnostiam aj k osobným útokom. To nespochybňujem, sám som bol svedkom troch. Ale vďaka polícii boli škody "prijateľné" (obával som sa horšieho).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Tento mladý muž sa stal, bohužiaľ, reálnou obeťou...

Keď čítam niektoré titulky (v novinách či na blogu), zdá sa mi, že sme národ flagelantov. Ak sa podobne vyjadrujú zahraniční komentátorí, asimilovaní Slováci alebo ľudia z ambasád, napadá mi, že oni o našej záľube v sebabičovaní dávno vedia :)

Hviezdoslavovo námestie, plné turistov a oddychujúcich Bratislavčanov, nie je futbalový štadión, na ktorom môžete oddeliť sektory fanúšikov.

Pár fotografíí:

http://burger.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=229535&bk=72220

Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu