reklama

Niečo málo o včerajšku

Aby bolo jasné: volil som pravicu, pretože Ficovi neverím. Volil som SaS, pretože si vážim dvoch ľudí v nej, s ktorými sa trochu poznám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (160)

Nešlo mi ani tak o program. Som realista, ktorý sa sklamal v SDKÚ a tak som volil stranu, kde kandidoval človek, ktorému verím. Teda, dvaja ľudia, to som už spomenul. Ale toho jedného beriem bez výhrad.

Včerajšie vyhlásenie budúcej vlády je ale dôkazom, že jediným jej tmelom je antificizmus. Ustúpili zo svojich sľubov ešte pred zostavením vlády. Krehká prevaha hlasov pre pravicu jasne naznačuje, že ak by nevolili ultras z oboch táborov (liberálov a konzervatívcov), tak Fico vládne dodnes.

A ultras neuvažujú ako by sme chceli my, ultras jednoducho nepochopia, že niektoré rozhodnutia treba presunúť na neskorší čas. Ultras sú tak trochu fanatici. Ale pozor, majú volebné právo a sú to rovnakí občania ako ktokoľvek z nás.

Krehká prevaha pravice sa opiera aj o tieto hlasy. Mysliaci človek pochopí, že títo ľudia boli podvedení. Polemizovať o tom či je to tak alebo nie, to by sme mohli pri výraznom viťazstve doterajšej opozície. Tam by bolo jasnejšie, že ultras asi neboli jazýčkom na váhe.

Ak by KDH nemalo podporu aj od ľudí, ktorí vyznávajú hodnoty ako napríklad Jana Tutková, dnes by ďalej vládol Róbert Fico. Tých 8 kresiel je veľavravných.

Je to smutné, ale je to tak.

Aj keď som volil pravicu. A tešil sa, že Fico odíde do dejín. Za týchto okolností je to trpké viťazstvo a ja sa obávam jeho skorého návratu.

Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu