reklama

Hüzün

Keby som sa ešte raz narodil, keby som mal na to nejaký vplyv, aby som sa vyhol všetkým omylom, zrážkam, všetkému, čo som v tomto mojom súčasnom živote pokazil

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Hüzün.
Hüzün. 

poslúchal by som moju milú mamu, ktorú som poslúchal aj v tomto. Objímal by som viac svojho brata, s ktorým som si v mladosti veľmi nerozumel. Objal by som silno nevlastného otca, najlepšieho človeka, akého som v živote spoznal. Jemu predovšetkým by som sa ospravedlnil: Oci, prepáč mi, prepáč, že si zomieral sám a že ja som sa hlúpo vyhovoril na povinnosti, ktoré neboli!

Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu