reklama

V Tescu sú už Vianoce

Nakoniec som si spomenul na Gabinu a išiel kúpiť farbu. Bolo neskoro a slnko bolo preč, takže jej odporúčania som prijal, tak na 50 percent. Prehriať sa a prísť na iné myšlienky... Aj by som rád, ale kým som sa vytrepal...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (98)
Obrázok blogu

Prvé čo mi napadlo, boli vrecká na smeti a priesvitná fólia. Samozrejme farba, ale na tú som predsa myslel od začiatku. Práve pre ňu som išiel do hypermarketu, tak aké strachy, že by som mohol zabudnúť? Ozaj, priesvitná fólia: nie na zakrytie, to nie, ale na zabalenie "lepenáčov", to jest chlebíkov do práce.

Vyšiel som hore eskalátorom a prvé, čo mi udrelo do očí: v Tescu sú už Vianoce. Neviem, či 12. októbra (ozaj, dnes pristal Don Cristobal Colon, pred 514 rokmi pri brehoch Ameriky) v minulosti už predávali vianočný tovar?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte celkom nedávno ma to rozčuľovalo, že ich takto v predstihu nanucujú, pretože som si myslel, že tak, "zovšednie" krása najmilších sviatkov. Dnes mi to neprekážalo. Naopak, potešil som sa. V tom blázinci (maľovanie a natieranie: rekonštrukcia, telefóny beriem po 20 hodine, platby preberám v hotovosti :)) mi to pripomenulo chvíle, pre ktoré žijeme - všetci.

Farbu som zabudol, ale hviezdu na stromček mám v taške :).

Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu