reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x
reklama

Nezaradené

Zlá žena

Boris Burger

Zlá žena

Ťažko, veľmi ťažko dokážeme priateľovi povedať, že tá jeho milovaná je obyčajná kurva. Vedeli sme to všetci štyria. Len on nie. A asi by ani nechcel...

  • 27. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17 964x
  • 103
Keď príde láska

Boris Burger

Keď príde láska

Tak mi ráno napadlo, že je to fajn, keď príde láska. Spomenul som si na svoje šťastie, keď som bol zamilovaný. Neviem - či sa to stáva aj vám. Prebudíte sa a nepamätáte si, že by sa vám niečo snívalo? Napriek tomu máte v hlave neodbytnú myšlienku. Ako ja dnes ráno. Na lásku.

  • 10. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 93
Cestujete s Dopravným podnikom?

Boris Burger

Cestujete s Dopravným podnikom?

Pred časom ma chytil revízor v električke. Najprv som si sadol a keď som si vybral lístok a išiel ho označiť – zistil som, že strojček je zablokovaný. Revízor ma teda „chytil“ naozaj. Po výmene názorov – som vonku na nástupisku električiek prijal papier, na ktorom je napísané, kde a dokedy mám zaplatiť pokutu za čiernu jazdu.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 55
Ako je dôležité obviňovať iných alebo O idiotovi v nás

Boris Burger

Ako je dôležité obviňovať iných alebo O idiotovi v nás

Pre duševnú hygienu a spokojnosť moderného muža je potrebné mať i naďalej naporúdzi vynález našich otcov a starých otcov. Tým je Inštitút obetného baránka, ktorý my - muži dedíme ako „duševné bohatstvo“ z pokolenia na pokolenie. Ako vyplýva už zo samotného názvu, potrebujeme na jeho využitie obete. Tými spravidla bývajú naši najbližší: rodinní príslušníci, kolegovia v zamestnaní (tí ktorí nám podliehajú), ale predovšetkým... naše ženy.

  • 28. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 854x
  • 15
Jeden chlap mi povedal (aj o alkohole)

Boris Burger

Jeden chlap mi povedal (aj o alkohole)

„Niekto povedal, že zbabelec umiera od strachu 1000 x denne. Neviem, či to nevyznie, že som mimo. Pred 7 rokmi som ochorel, stalo sa to ako dôsledok mojej životosprávy, presnejšie pre dlhodobý a ťažký alkoholizmus.

  • 27. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 649x
  • 20
reklama
Ako som hľadal okuliare

Boris Burger

Ako som hľadal okuliare

Začínam s klišé - inak to nejde. Poznáte to... Podobné situácie neprežíva iba moja maličkosť. Prišiel som včera z práce. Unavený. Pozrel do počítača, že čo je ako nové. Potom som sa natiahol na sedačku a zaspal. O polnoci ma vyduril syn, aby ma dostal do postele.

  • 27. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
Ako sme cestovali s nemeckymi dôchodcami do Večného mesta

Boris Burger

Ako sme cestovali s nemeckymi dôchodcami do Večného mesta

Od mladosti ma fascinovalo výtvarné umenie a osobitne renesancia. Už som nedúfal, že sa raz do Talianska dostanem... Ale ak olej - tak Mogul, ak renesancia - tak Taliansko...Hneď po prevrate sme využili možnosť a v nemeckej CK si zakúpili týždňový zájazd do Ríma.

  • 25. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Ako si nevystreliť z diváka a o korektnosti

Boris Burger

Ako si nevystreliť z diváka a o korektnosti

Ak chodíte do kina alebo sledujete doma filmy z americkej produkcie, určite ste si všimli narastajúci počet „farebných“ umelcov v hlavných úlohách. Je to prirodzené. Afroameričania (aj miešanci, Ázijci, Hispánci a ost.), obyvatelia USA prestávajú byť minoritou a podľa štúdii v blízkej budúcnosti budú mať prevahu nad bielymi a stanú sa väčšinovým obyvateľstvom.

  • 24. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Cesta na západ alebo ako sme v roku 1986 prežili Černobyľ

Boris Burger

Cesta na západ alebo ako sme v roku 1986 prežili Černobyľ

V prvých rokoch perestrojky, ešte kým sa nepremenovala na perestrelku, nastal u nás mierny odmäk. Súdruhovia nevedeli ako sa chovať a ako budú viať vetry po nástupe Michaila Sergejeviča Gorbačova na kremeľský trón.

  • 23. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Hranica Bratislava-Berg v roku 1984

Boris Burger

Hranica Bratislava-Berg v roku 1984

V polovici osemdesiatych rokov cestovala moja svokra do NSR navštíviť svoju staršiu dcéru, ktorá tam emigrovala v roku 1979. Bola to jej prvá návšteva. My starší vieme, že takéto cesty nebývali jednoduché a orgány robili všetko možné, aby obmedzili styky rodičov a ich detí, ktoré sa rozhodli žiť v kapitalistickom svete.

  • 22. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 685x
  • 10
reklama
Ako Eco Browna svinským krokom hnal

Boris Burger

Ako Eco Browna svinským krokom hnal

Dnes som si prečítal Ecov názor na Browna a som rád, že sa konečne ozval renomovaný spisovateľ, aby uviedol veci na pravú mieru. Možno je až priveľmi prísny na autora bestselleru. Možno si niekto povie, že je to Ecova závisť, pre počet výtlačkov DaVCode a z toho plynúceho zisku.

  • 22. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 531x
  • 77
O nás a o ateistoch

Boris Burger

O nás a o ateistoch

Ako je to vlastne s vierou? Prečo na týchto stránkach dochádza k búrlivým stretom medzi ateistami a veriacimi?

  • 19. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
O mužskej márnivosti a ako plynie čas

Boris Burger

O mužskej márnivosti a ako plynie čas

Minulý týždeň ma na Centrálnom trhovisku v Bratislave tľapol po pleci podgurážený chlapík a rozšafne hlesol: Ahoj, dedo! Môj syn, ktorý tam bol so mnou zahlásil: Bol aspoň o pätnásť rokov starší ako ty. Tiež mi to napadlo, ale zamyslel som sa.

  • 18. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Ako sa po sebe vozíme

Boris Burger

Ako sa po sebe vozíme

Je množstvo vecí, ktoré nás rozčuľujú a my sa s nimi nedokážeme zmieriť. Invektívy v diskusiách na blogu, či k článkom v Sme, ma rozčuľujú nepretržite.

  • 17. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu