reklama

Šok v Hornbachu (Musím si uľaviť 2)

Prebehol som Baumax, kde úspešne odignorovali akýkoľvek pokus o zmysluplný dialóg, utekajúc predo mnou, že by ich nedobehla ani Marion Jonesová. Predavači, od ktorých som chcel iba radu, kde kúpim, s odpustením, dekel splachovacej nádobky záchodovej misy, ktorý rozmlátili majstri z havarijnej služby. Ordinárne, ale dôležité :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (107)

Pred opravou majstri zabalili misu igelitom a potom sa ukázalo, že nádobka vydržala, že je rozbitý, na márne kúsky, "iba" kryt.

V Baumaxe som nepochodil, v Hornbachu áno. Dúfam, že ten obchod(vedenie) vie, kto stál dnes popoludní za pultom sanitárneho oddelenia. Mladý, tmavý, silnejší chlap v okuliaroch.

"Prosím vás, potrebujem poklop na splachovaciu nádobu. Neviem ani aký je to typ. Mám iba rozmery a viem, že to vyrába Jika".

"Môžeme vám to objednať", odpovedá. Uľavilo sa mi. Dnes druhý raz. Ale príjemne, na rozdiel od predošlého článku. Neveril som, že sa predávajú. Išli sme skusmo, iba tak...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Jasné, poprosím, kedy to asi príde?"

"Asi do týždňa".

-------------------- 

Potom sa stane niečo, čo mi pripomína zázrak a rozprávanie z minulých čias, keď bol vraj zákazník naozaj pánom. Pri pulte stojí niekoľko ľudí, práce má dosť, ale tento chlap v žltom plášti sa poškriabe na hlave a hovorí:

"Ale mám taký pocit, že niekde hore", vrhne pohľad na obrovský dlhý regál - "že niekde hore som videl poškodenú nádobu. S neporušeným krytom".

Odkráča. O chvíľu sa vráti s veľkým, velikánskym rebríkom na kolieskach. Pristaví ho pri regáli a stúpa úplne navrch. Vykročí a hľadá. Toto zopakuje, s presunom rebríka, hádam desaťkrát. Hľadá a nájde.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zíde a napíše na papier: Výmena poškodeného krytu.

"Čo som dlžný?", teším sa a žasnem... Neuveriteľné! Nie to, že našiel čo hľadal, ale tá ochota!

"Nič", smeje sa, "berte to ako pozornosť". Odchádzam v mrákotách.

Pokladníčke platíme iný tovar a podávam jej papier od kolegu (a ukazujem kryt, ktorý stískam pod ramenom). 

"To vám dal iba tak?"

"Výmena", hovorím, "tento je z poškodenej nádoby".

"Dobre", odpovedá ľahostajne.

Vonku predýchavam šok. Stretol som výnimočného obchodníka. Chlapa, ktorý napriek tomu, že za to nič nemal, pobehal a pohľadal to čo už firma nepotrebuje. A tešil sa, že mi pomohol. Dobrí ľudia stále žijú. Ba viac ako dobrí. Tomuto asi nikto neuverí... Stalo sa dnes okolo pätnástej hodiny. V obchode, ktorý niektorí nespokojní ľudia prezývajú "hnojbach". Uveríte?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

---------

Poznámka: Dodatočne som opravil názov, nakoľko som sa nechcel nijako dotknúť Hornbachu. Naopak, chcem sa poďakovať za naozaj vynikajúci prístup ich zamestnanca. Z diskusie je zrejmé, že som bol idealistom, keď som si myslel, že to pochopí každý....

-----

Ozaj, tú "stúpačku" majstri opravili :)

Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu