reklama

Panička vo Schwechate, temer panika v Hainburgu

Čo veselé ma čaká večer?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (131)

Pomohol som s kufrom. Na letisku vo Schwechate. Bola to riadna sviňa. Panička mi natešene ďakovala. Dankešén sem, dankešén tam. Bola prekvapená, pretože som sa opieral o palicu, temer ľutujúc tu svoju sprostú povahu (skoro som sa zdrbal na schodoch). Ale ǩeď mi, kriplovi jednému, stále tak po dojčácky dankešénovala, naraz mi prišlo ľúto, že ďakuje Slovákovi a ani o tom nevie. Teraz bude svojmu manželíčkovi doma rozprávať, akí sú rakúski muži stále galantní. A mňa to bude štvať, pretože rakúski muži sa na ňu vysrali. Nuž, takto ja naprávam našu povesť, ale nič z toho, pretože som jej zaševelil vídršón, aj keď mi napadla debilná myšlienka, že sa rozlúčim: Dovidenia! Prípadne: Bozkávam! - čo som okamžite zavrhol ako riadnu sprostosť.

Potom sa vynoril jej manžel, spoza rohu, ovešaný ako vianočný stromček, došiel k nám, poďakoval a manželke po slovensky povedal: Vidíš, u nás by ti nikto nepomohol!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


..........................................................................................................


Na obed sme nakúpili v Hainburgu lacnejšie krumple, minerálky, hajzelpapier, šnuptichle a pracie prášky a nejaké iné somariny. Nech to už využijeme, keď sme tam. Keď sme to napchali do kufra, a na sedačku, spolu s cestovnou batožinou môjho syna, zašli sme ešte bokom na cigaretu. Teda ja. On nefajči, je normálny.

Keď sme sa vrátili k autu, odišla elektrina. Točíme kľúčom, nič... Napokon sme nemohli ani otvoriť kufor, kde bola servisná knižka. Tak sme všetko zo sedadla vyložili, a cez sklopenú sedačku vytiahli von, postupne, batožinu aj nákup. Pretože servisná knižka bola, samozrejme, úplne naspodku. Medzitým som sa aj pokúšal márne hýbať káblikmi, dúfajúc, že nejaký kontakt...

Keď sme všetko naložili naspäť, zavolal som asistenčnú službu do Bratislavy. Kým vyhrávala muzika v mobile (momentálne sú všetci naši pracovníci zaneprázdnení, bla, bla, bla...), a pretelefonoval som aspoň dvadsať eur, auto naraz ožilo. Kde nič tu nič...

Dnes ráno som si povedal, že budem mať dobrý deň. Prisámvačku, bol! A večer ešte len príde :D

Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu