reklama

Ako je dôležité obviňovať iných alebo O idiotovi v nás

Pre duševnú hygienu a spokojnosť moderného muža je potrebné mať i naďalej naporúdzi vynález našich otcov a starých otcov. Tým je Inštitút obetného baránka, ktorý my - muži dedíme ako „duševné bohatstvo“ z pokolenia na pokolenie. Ako vyplýva už zo samotného názvu, potrebujeme na jeho využitie obete. Tými spravidla bývajú naši najbližší: rodinní príslušníci, kolegovia v zamestnaní (tí ktorí nám podliehajú), ale predovšetkým... naše ženy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)


Ak sa vám nedarí.Ak niečo hľadáte a nemôžete to nájsť. Ak niečodrobné opravujete a postupne zisťujete, že efekt je vlastneopačný a vy pokazenú vec ešte viac ničíte... Aksa udriete kladivom po prste - až sa idete od bolesti zblázniť. Akpripálite jedlo na sporáku alebo zabudnete podať tikets číslami, ktoré práve dnes vytiahli. Aknemôžete nájsť okuliare, kľúče od bytu či pracoviska - topánky a vhodné tričko, ktoré ste si predsavečer pripravili a položili „tutoľa!“ A cigarety. Áno –cigarety! Veď včera ste ich kúpili a dali sem na „toto“miesto! Tak, kde sú? - Vtedy ho potrebujete. Vtedy prichádzana scénu – dedičstvo našich otcov: Obetný baránok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„To ty si mi ich niekde dala – dal?! Prečo si mi nepovedala - dal?! Ktorý idiot to sem dal?!Prečo je to tu a nie tam, kde som si to položil? Prosím? Žeja som si to tam položil? Hohohooo! Tak to nie! Ja som tam, aninebol! Cigarety? Že som ich včera vyfajčil? A teraz zbytočnezúrim? Ja vôbec nezúrim zbytočne, lebo naistoviem, že som ešte mal temer plnú škatuľku!“ Atď...

Beda (pre vás)! - Ak ste vtedydoma sám. Beda! - Ak nablízku nie je nik, na koho byste mohli všetko zvaliť (s výnimkou nadriadeného).Vtedy môže padnúť za obeť ako daň neregulovanémuhnevu ľubovoľná vec z vybavenia domácnosti, kancelárie či dielne (v podstate najlepšie riešenie –aspoň nikomu neukrivdíte).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak nie ste blázon od prírody,tak sa upokojíte a začnete sa hanbiť. Rozmýšľateako napraviť, že ste iných obviňovali z toho čo stezapríčinili vy sami. Ak máte slabé sebavedomiepostupujete ľstivo a prefíkane: „Aha, mamička... našielsom to pod novinami... niekto to prikryl...“ Mamičke je jasné,že ste to prikryli vy a záleží už len na jejveľkodušnosti ako sa zachová – či to využije a potopívás - alebo si povie: „ ži si, kašlem na teba aj tak malamama pravdu.“ Alebo: „To porisko na kladive bolo takéuvoľnené, že som sa musel udrieť.“ Poprípade:„Prepáč mi, že som ťa neprávom obviňoval, ale veďvieš... aj minule si mi to tam dala a tak som myslel, že aj dnes.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak ste idiot – trváte nasvojom – rodina alebo kolegovia vás budú nenávidieťviac a viac.

Ak ste slušný idiot –ospravedlníte sa všetkým, ktorých ste neprávomosočovali.

Ak ste úplne normálny – atakéto situácie nezažívate - vedzte, že stezapísaný v zozname ohrozených druhov, evidovanomv organizácii UNESCO.
















Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu