reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x
reklama

Moje kecy

O smrti v sanitke a poslancovi Matovičovi

Boris Burger

O smrti v sanitke a poslancovi Matovičovi

13 septembra sme sa dozvedeli, že na Luníku IX sanitka vyložila na chodník pred bytovkou telo nebožtíka, ktorý skolaboval pri prevoze  do nemocnice. Odvtedy som nezaregistroval jediný nový článok, ktorý by sa tejto nehoráznosti podrobnejšie venoval. Okrem toho, že poslanec Matovič vzbudil rozruch návštevou vdovy, pani Gažiovej, matky dvanástich detí. Prisľúbil jej, že zaplatí pohreb. Návštevou výdatne medializovanou práve jeho zásluhou. Čo vraj znižuje váhu jeho činu, pretože tak mal urobiť v tichosti, a niektorí zasa hovoria, že jemu, ako politikovi, také niečo vôbec neprislúcha a že sa má radšej venovať práci v parlamente, aby v budúcnosti k ničomu podobnému prichádzať nemohlo. A to bolo, ak sa nemýlim, k tej neľudskosti, s vyložením mŕtveho človeka na chodník, všetko...

  • 18. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 915x
  • 161
Balázs ma zatiaľ sklamal (taký malý bulvár)

Boris Burger

Balázs ma zatiaľ sklamal (taký malý bulvár)

"Je to moje súkromné rozhodnutie. Možno mnohých týmto krokom sklamem, zároveň ale zostávam teologicky zmýšľajúcim človekom," to sú slová Jána Krstiteľa Balázsa, ako ich uviedli vo včerajšom článku Sme.sk.

  • 15. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 152x
  • 393
Sovieti hrali najlepší hokej planéty

Boris Burger

Sovieti hrali najlepší hokej planéty

Dnes som si prečítal pochvalné riadky o hre slovenského tímu. "Ako mohli prehrať s Čechmi?", pýtali sa v Sovjetskom sporte...

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 317x
  • 90
Ako nedobyť Divoký západ s perfektnou vizualizáciou

Boris Burger

Ako nedobyť Divoký západ s perfektnou vizualizáciou

Už som tu možno desiaty, kto píše o filme Avatar. Prvýkrát som o ňom počul na začiatku zimy v našej krčme :), ako o najdrahšom a najprelomovejšom filme v dejinách, na ktorého každej sekunde sa vraj pracovalo 2400 hodín (trvá temer 3 hodiny). Vraj...

  • 10. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 454x
  • 67
O zamestnanie sa obávať nemusia (miestny úrad a BPS)

Boris Burger

O zamestnanie sa obávať nemusia (miestny úrad a BPS)

BPS Park a.s. je bratislavska parkovacia služba. Obhospodaruje najmä Staré mesto. My, ktorí tu bývame, platíme ročne 50 eur za parkovanie. Pri druhom aute v rodine sa platí okolo 290 eur.

  • 8. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 837x
  • 29
reklama
Nie je katolícke Slovensko dostatočne katolícke?

Boris Burger

Nie je katolícke Slovensko dostatočne katolícke?

Manželka populárneho Františka Mikloška sa vraj vyjadrila, že katolícke Slovensko nie je katolícke.

  • 27. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 074x
  • 292
Naše svety sú rôzne

Boris Burger

Naše svety sú rôzne

Pravdepodobne sklamaný pán Mikloško nepodporí pani Radičovú v druhom kole prezidentských volieb.

  • 22. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 664x
  • 279
Čím by sa mal dnes (predovšetkým) zaoberať rímsky katolík

Boris Burger

Čím by sa mal dnes (predovšetkým) zaoberať rímsky katolík

Je tento článok aj správou o cynizme, hlúposti alebo o tvrdom srdci biskupa Williamsona? Je vôbec možné, že by Jeho Svätosť nevedela nič o biskupových výrokoch (sú známe niekoľko rokov)? A čo "odkliaty" Williamson sám? Citujem z článku:  "že pred tým než sa ospravedlní za svoje výroky si musí urobiť historický prieskum faktov, čo podľa neho potrvá istý čas. Williamson tiež odmietol návrh, aby v tejto súvislosti navštívil bývalý koncentračný tábor v Osvienčime". Je to neuveriteľne cynické. Dožili sme sa (aj od Sv. Otca, jedného z najbystrejších  a najvzdelanejších ľudí súčasnosti, ktorý teraz žehlí svoj "omyl". Dobre vedel koho "odklial"). Stará a známa pravda, že intelekt (a vzdelanie) ešte nezaručuje múdrosť a ľudskosť (iba ak by sme nebol zlí, iba iní - ako hovorieval Hannibal L.) sa potvrdila.

  • 9. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 181x
  • 369
Život pred novembrom? (iba o nepodstatných veciach)

Boris Burger

Život pred novembrom? (iba o nepodstatných veciach)

Prečítal som si článok k výročiu novembrových udalostí, ktorý som našiel na Sme. Zaoberá sa viac menej nepodstatnými vecami. Ale oveľa viac ma zaujala diskusia.

  • 18. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 954x
  • 282
Mŕtvi za kontajnermi

Boris Burger

Mŕtvi za kontajnermi

Vynášal som smeti. Bola ešte tma. Spoza kontajnerov sa zdvihla postava. V pološere lampy ako zombie. Nemáš cigaretu? Opýtala sa oživená mŕtvola a ja som zalapal po dychu... Špinavý a smradľavý úbožiak s ksichtom od zalepenej krvi. Z nosa mu tiekol vodopád. Cigaretu som mu dal, prachy nepýtal. Niekoľko dní rozmýšľam: Ako je možné takto žiť? Ak tam bude na Vianoce, tak ako je tam aj s kamarátom už asi desať dní, s blbými pocitmi zasadnem za štedrovečerný stôl... Nie, nepozvem ich k sebe, nezniesol by som to. Ako je možné, že toto pripustíme? Aj keby ten život bol ich rozhodnutím (alebo naozaj nemajú ani kde prespať?), aj tak by som ich, aj násilím (aby som to nevidel a nemal výčitky svedomia???), prinútil aspoň k nejakej nocľahárni. Neverím, že je dnes niekto prinútený nepriazňou osudu až k takémuto poníženiu.  Čo poviete vy?

  • 8. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 228x
  • 186
reklama
Úbohé krematórium (v Bratislave)

Boris Burger

Úbohé krematórium (v Bratislave)

Včera som viezol príbuznú na pohreb. Pretože nevládze na vlastných, ponúkol som sa, že ju vyveziem až hore (cestou pre autá pohrebných služieb a nemobilných účastníkov obradov), priamo k obradnej sieni.

  • 18. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 993x
  • 69
Moje kecy

Boris Burger

Moje kecy

Poznám zúrivú feministku, slobodnú a bezdetnú ženu, ktorá sa mi v slabej chvíli priznala, že napriek proklamácii o prežitku manželského zväzku a prehlásenia, že nechce mať deti (v nedávnej minulosti), po ničom inom netúži. Svoje súdružky nazvala tárajkami. Povedala, že každá žena túži po rodine a deťoch, milujúcom partnerovi (je to jej vyjadrenie).

  • 16. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 115x
  • 227
Sú ľudia? Sú!

Boris Burger

Sú ľudia? Sú!

Práve som sa vrátil z hradu! Čo táram...? Z Tesca! Som zblbnutý z politiky, preto táram. A chýba mi aj tá povestná Clementisova čiapka, ktorú mal Gottwald na hlave, keď vyriekol onú, pamätnú vetu. Ale - prišiel mi na myseľ. Neviem prečo. Prihodí sa mi.., občas. Je to také nelogické... A spoločný máme len alkohol. Aj to je už minulosť. Takže: ďalšia vec, ktorú máme, resp., ktorú sme mali - spoločnú: alkoholickú minulosť... On zomrel a ja už nepijem. Počkať - nemal aj syfilis? Nie, to nie on. Ten druhý, iný, väčší. Najväčší! Chvalabohu! - Také som nemal, nemám a neašpirujem na tú smutnú chorobu.

  • 30. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 55
Ako sme vyrastali (pod vplyvom "kvalifikovanej" väčšiny) ?

Boris Burger

Ako sme vyrastali (pod vplyvom "kvalifikovanej" väčšiny) ?

Len dobre a ešte lepšie - väčšinou. Celé moje detstvo v socializme bolo ovplyvňované názormi dospelej väčšiny...

  • 19. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
O krásnej škaredosti, škaredej kráse - o kráse samotnej

Boris Burger

O krásnej škaredosti, škaredej kráse - o kráse samotnej

Podľa vžitých predstáv, doplním názov... / Nejakých štyridsať rokov ma to máta: prečo denne stretávam ľudí, ktorí už na pohľad pôsobia inak – sú škaredí podľa objektívnych predstáv o peknote, či kráse (hovorím o fyzickom vzhľade – „naturalmente“). Sám neviem, do ktorej skupiny patrím, pretože na seba pozerám iným okom. - O tom som presvedčený! Vy nie? Na seba hľadíme subjektívne – a subjektívne je - vo všeobecnosti relatívne (aj objektívne je relatívne, ale to by bolo o inom... - na iný článok).

  • 14. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 67
reklama
Orgazmus (v)ná(s)š - každodenný

Boris Burger

Orgazmus (v)ná(s)š - každodenný

Temer som "schytal" od kaplána facku. Bola by to jeho odpoveď na moju otázku: - Dôstojný pán a čo mám urobiť, ak otvorím časopis, náhodou, práve ne tej strane, kde bude nahá žena a...ja nebudem vedieť od toho, od tej fotky, odtrhnúť zrak? Otázka odznela na jar šesťdesiateho siedmeho roku v budove ZDŠ na hodine náboženstva. Mal som 11 rokov.

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 135
Tajná správa o predvolebnej situácii na Slovensku

Boris Burger

Tajná správa o predvolebnej situácii na Slovensku

Podarilo sa mi získať prepis správy, ktorú Nazadkumashtipe Czomamrobbit, splnomocnený tajný pozorovateľ CONCACAF – zaslal ministrovi zahraničných vecí Gamibijskej africkej republiky – nového štátu, ležiaceho na západnom pobreží čierneho kontinentu, ktorý sa stane 1. 1. 2007 riadnym členom OSN.

  • 6. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Rozumieš mi?

Boris Burger

Rozumieš mi?

Som v nebezpečnom veku. Doslova! Mnohým mojim rovesníkom sa opätovne zapaľujú lýtka. Tak sa to hovorí, nie?

  • 5. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 76
reklama
SkryťZatvoriť reklamu