reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x
reklama

Príbeh bývalého miništranta

Príbeh bývalého miništranta 6 /posledná kapitola/

Boris Burger

Príbeh bývalého miništranta 6 /posledná kapitola/

Mal som v noci problém - pri písaní predposledného príbehu - neprezradiť sa. Teraz už môžem. Toto – je nečakane posledná kapitola jeho rozprávania...

  • 12. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 933x
  • 45
Príbeh bývalého miništranta 5 /jeho univerzity/

Boris Burger

Príbeh bývalého miništranta 5 /jeho univerzity/

„Ak chceš niečo o detstve...,“ pokračoval Igor a ďalej už nasledovalo, len akési nesúvislé, nejasné rozprávanie. Po prvý raz, začal ˇskákaťˇ po obdobiach. Vlastne ani nie, ale jeho spomienky strácali niť. Hovoril, mĺkol, zaspával a potom ožíval. Bol to zvláštny deň. Toľko chcel povedať, toľko sa mu tlačilo na jazyk a zrazu sa všetko zmenilo na chaos, ktorý paradoxne, nakoniec dával zmysel:

  • 11. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 972x
  • 23
Príbeh bývalého miništranta 4 /...mám iba jedného vnuka!/

Boris Burger

Príbeh bývalého miništranta 4 /...mám iba jedného vnuka!/

Na ďalšie stretnutie s Igorom som si priniesol hotový prepis doterajšieho rozprávania. Prezreli sme ho a dospeli k záveru, že všetko podstatné je tam zachytené. T.j.: pozadie jeho rodiny - šialené, bigotné pomery - ovplyvňujúce výchovu jeho matky. Iracionálne sa utiekanie k náboženstvu. Donútenie k svadbe. Útek spred oltára. Stretnutie matky s jeho nevlastným otcom. Vzťah s kňazom a nakoniec Igorove narodenie ako dôsledok tohto vzťahu. Tieto jeho spomienky sú opísané v častiach 1 až 3 a nachádzajú sa na tomto blogu.

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 088x
  • 17
Príbeh bývalého miništranta 3

Boris Burger

Príbeh bývalého miništranta 3

Kde a kedy sa stretli, neviem,“ pokračoval Igor vo svojom monológu. Boli sme v tom istom podniku, kde aj predvčerom. Zapaľoval si cigaretu a tak som to využil a navrhol:

  • 6. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 954x
  • 0
Príbeh bývalého miništranta 2

Boris Burger

Príbeh bývalého miništranta 2

Stretli sme sa až na tretí deň. Pršalo a Igor (môj nový známy) prišiel na schôdzku do Ex Cafe na Prepoštskej v smiešnom čiernom pršiplášti, ktorého okraje lemoval červený pás.

  • 3. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 917x
  • 10
reklama
Príbeh bývalého miništranta 1

Boris Burger

Príbeh bývalého miništranta 1

Pred pár dňami som písal o chlapovi, ktorý mi v „umelke“ vyrozprával svoj alkoholický príbeh, zverejnený pod názvom: Jeden chlap mi povedal I., II. Túžil som po opätovnom stretnutí. Napadla mi otázka - prečo? Je to naozaj tak ako sa hovorí v ľudovom: „bolo koze dobre, išla na ľad tancovať?“

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 122x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu