reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Boris Burger

Boris Burger

Bloger 
  • Počet článkov:  212
  •  | 
  • Páči sa:  1x
reklama

Fotografie-súkromné

Bratislavský (gay) Pride - niekoľko fotiek

Boris Burger

Bratislavský (gay) Pride - niekoľko fotiek

Trochu som meškal, niekoľko minút, napokon som ostal asi dve hodiny...

  • 22. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 329x
  • 111
Dachau vo výročný deň

Boris Burger

Dachau vo výročný deň

30. apríla 1986 som nepochodil. Prišiel som krátko pred záverečnou. Zriadenec ma zdvorilo odmietol.

  • 18. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 199x
  • 347
Coulthardov voz na námestí SNP

Boris Burger

Coulthardov voz na námestí SNP

Pár fotografií auta, ktoré som takmer nezbadal, nebyť zhluku okoloidúcich. Bratislava, dnes o dvanástej hodine.

  • 22. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 542x
  • 45
Čriepky z Lesoparku (aj o čistých toaletách)

Boris Burger

Čriepky z Lesoparku (aj o čistých toaletách)

Pôvodne sme išli Železnú studničku opekať. Ale keďže platil zákaz, zápalky sme nechali doma a išli iba tak. Kto nevie, Železná je asi najobľúbenejším miestom pre oddych Bratislavčanov. Nakoniec, pár fotiek z mobilu SE 800. Také náladovky, bez ladu a skladu. To, prečo je Železná populárna, pre jazierka, to tu nenájdete. Väčšina je z Partizánskej lúky. Periférie Lesoparku. Miesta oddychu pre dospelých, ale predovšetkým pre deti. Je tam dosť preliezačiek, futbalové ihrisko, basketový plac. A všeličo iné, čo tu neuvidíte. Treba tam zájsť, osobne.

  • 4. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 980x
  • 53
reklama
SkryťZatvoriť reklamu